کاهش 17 درصدی وقوع سرقت و افزایش 16 درصدی کشفیات مواد مخدر در مراغه

 فرمانده انتظامی مراغه گفت: در سال جاری وقوع جرایم سرقت در این شهرستان 17 درصد کاهش و میزان کشفیات مواد مخدر 16 درصد افزایش یافته است.

سرهنگ سهراب رحیم زاده، روز سه شنبه در نشست مطبوعاتی با خبرنگاران این شهرستان افزود: در سال جاری ماموران انتظامی با دستگیری 504 نفر از معتادان متجاهر موفق شدند وقوع جرایم سرقت را کاهش دهند.
وی با بیان اینکه بیشتر سرقت های انجام شده در این شهرستان توسط معتادان انجام می شود، اظهار کرد: با دستگیری این تعداد معتاد، جرایم سرقت در حالت کلی 17 درصد و در حالت جزئی نیز جرایم حساس مانند منازل و مغازه ها 80 درصد کاهش یافته است.
فرمانده انتظامی مراغه یادآور شد: در این مدت حدود چهار کیلو و 316 گرم انواع مواد مخدر از پنج نفر قاچاقچی کشف شده که این کشفیات نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته از رشد 16 درصدی برخوردار است.
رحیم زاده، ادامه داد: در این مدت حدود 41 هزار و 600 نخ انواع سیگار قاچاق خارجی از چهار نفر کشف شده که این طرح در راستای اجرای مبارزه با قاچاق کالا انجام شده است.
وی، اولویت فرماندهی انتظامی این شهرستان را ارتباط تنگاتنگ با مردم عنوان کرد و گفت: با استفاده از این روش و کمک مردم، در سال گذشته موفق به کسب رتبه اول استانی در بین شهرستان های آذربایجان شرقی شدیم.
سرهنگ رحیم زاده، بررسی راهکارهای کاهش ترافیک در سطح شهر را از دیگر اولویت های این فرماندهی و پلیس راهنمایی و رانندگی عنوان کرد و افزود: در این خصوص اقدام های لازم انجام می شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 31 فروردين 1395برچسب:, | 17:6 | نويسنده : شهروند مراغه ای |